• Budowanie strategii w środowisku digitalowym

• Rola strategii

• Etapy procesu strategicznego na podstawie modelu SOSTAC

• Strategia marki (PESTEL, SWOT, 5 sił Portera)

• Cele strategiczne SMART

• Elementy strategii digitalowej

• Digital customer Journey map

• Jak wykorzystać lejek sprzedażowy przy planowaniu media-mix w digitalu


Image

Strategia digitalowa na podstawie modelu SOSTAC

Image


Termin: 22 maja 2024, godzina 10:00 - 12:00


Warunki udziału:

- dla przedstawicieli firm członkowskich PRCH - bezpłatny

- dla pozostałych osób: 450 zł netto/os.


Uczestnicy:

Zapraszamy przedstawicieli działów marketingu sieci handlowych, wynajmujących: zarządców, właścicieli, firm świadczących usługi leasingu powierzchni handlowych.


Prowadzący:


Grzegorz Skotarek - współzałożyciel agencji Focus, certyfikowany specjalista do spraw digital marketingu, od 8 lat zajmujący się komunikacją i kreacją centrów handlowych. Współtwórca pierwszej kampanii opartej na sztucznej inteligencji na rynku nieruchomości komercyjnych. Swoje doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach marketingowych i kreatywnych.

Anna Niemira-Jurek

Operations Department Manager

E-mail: ajurek@prch.org.pl

Mobile: +48 791 740 841


Polska Rada Centrów Handlowych

ul. Nowogrodzka 50

00-695 Warszawa