• Budowanie strategii w środowisku digitalowym
• Rola strategii
• Etapy procesu strategicznego na podstawie modelu SOSTAC
• Strategia marki (PESTEL, SWOT, 5 sił Portera)
• Cele strategiczne SMART
• Elementy strategii digitalowej
• Digital customer Journey map
• Jak wykorzystać lejek sprzedażowy przy planowaniu media-mix w digitalu
Strategia digitalowa na podstawie modelu SOSTAC
Termin: 22 maja 2024, godzina 10:00 - 12:00
Warunki udziału:
- dla przedstawicieli firm członkowskich PRCH - bezpłatny
- dla pozostałych osób: 450 zł netto/os.
Uczestnicy:
Zapraszamy przedstawicieli działów marketingu sieci handlowych, wynajmujących: zarządców, właścicieli, firm świadczących usługi leasingu powierzchni handlowych.
Prowadzący:
Grzegorz Skotarek - współzałożyciel agencji Focus, certyfikowany specjalista do spraw digital marketingu, od 8 lat zajmujący się komunikacją i kreacją centrów handlowych. Współtwórca pierwszej kampanii opartej na sztucznej inteligencji na rynku nieruchomości komercyjnych. Swoje doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach marketingowych i kreatywnych.
Anna Niemira-Jurek
Operations Department Manager
E-mail: ajurek@prch.org.pl
Mobile: +48 791 740 841
Polska Rada Centrów Handlowych
ul. Nowogrodzka 50
00-695 Warszawa