„Stosowanie podpisu elektronicznego oraz skuteczność prawna oświadczeń woli opatrzonych podpisem elektronicznym”
szkolenie dla dyrektorów/ administratorów centrów handlowych
Termin: 8 czerwca (wtorek) 2021, godzina 10:00 - 11:30
Zgłoszenia: do 7 czerwca
Forma: Spotkanie on-line, platforma Teams, zaproszenie wysyłane po rejestracji
Agenda:
Czym jest podpis elektroniczny?
Jakie są skutki prawne opatrzenia dokumentu podpisem elektronicznym?
Składanie i walidacja podpisów elektronicznych
Jakie rodzaje dokumentów można podpisać elektronicznie
Stosowanie rozwiązań do obsługi podpisów elektronicznych
Zarządzanie obiegiem dokumentów i procesem zawierania umów
Prowadzenie:
Karolina Kulikowska - jest członkiem Praktyki IP&TMT w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka sp.k. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej i nowych technologii, ochronie danych osobowych, a także w dziedzinie cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji.
Angelika Łapat
Koordynator ds. biurowo-operacyjnych
Office & Operations Coordinator
alapat@prch.org.pl
+48 512 402 290
Cennik:
Przedstawiciele firm członkowskich PRCH w 2021 roku, dyrektorzy/ administratorzy obiektów handlowych: bezpłatnie
Przedstawiciele firm nieczłonkowskich PRCH - 150 zł netto/os
Dla uczestników wystawiany jest certyfikat poświadczający udział. Certyfikat przesyłany jest w formacie PDF.