1.Jakie kanały komunikacji wybrać do kampanii lokalnej online

2.Kryteria targetowania

3.Geolokalizacja

4.Jak przygotować kampanie remarketingową.

Planowanie kampanii online

21 marca, godzina 11:00



ImageImage


Termin: 21 marca (czwartek ) 2024, godzina 11:00 - 12:45


Warunki udziału:

- dla przedstawicieli firm członkowskich PRCH - bezpłatny

- dla pozostałych osób: 390 zł netto/os.


Uczestnicy:

Zapraszamy przedstawicieli sieci handlowych, wynajmujących: zarządców, właścicieli, firm świadczących usługi leasingu powierzchni handlowych.


Prowadzący:


Małgorzata Rupala - właścicielka, odpowiada za współpracę z Klientami oraz ofertę Adprime


Jan Giemza – zajmuje się rozwojem technologii i odpowiada za zespół kreatywny w AdPrime.


Karolina Listkiewicz – odpowiada za zespół trafikowy w AdPrime, który zajmuje się ustawianiem i optymalizacją kampanii reklamowych oraz współpracą z Wydawcami Adprime Sp. z o.o,


#AdPrime łączy nowoczesne technologie online z przekonującym opowiadaniem historii, wyróżniając się w marketingu mobilnym, kampaniach multimedialnych Rich Media, produkcjach wideo, zaangażowaniu w mediach społecznościowych, web designie oraz skutecznych strategiach marketingu online opartych na wynikach. Nasze mocne strony to także kampanie zasięgowe, kampanie video i promocje programów lojalnościowych. Potwierdza to zaufanie dotychczasowych klientów oraz ilość zrealizowanych kampanii i uruchomionych stron internetowych w ciągu ostatnich 10 lat.

Anna Niemira-Jurek

Operations Department Manager

E-mail: ajurek@prch.org.pl

Mobile: +48 791 740 841


Polska Rada Centrów Handlowych

ul. Nowogrodzka 50

00-695 Warszawa