1.Jakie kanały komunikacji wybrać do kampanii lokalnej online
2.Kryteria targetowania
3.Geolokalizacja
4.Jak przygotować kampanie remarketingową.
Planowanie kampanii online
21 marca, godzina 11:00
Termin: 21 marca (czwartek ) 2024, godzina 11:00 - 12:45
Warunki udziału:
- dla przedstawicieli firm członkowskich PRCH - bezpłatny
- dla pozostałych osób: 390 zł netto/os.
Uczestnicy:
Zapraszamy przedstawicieli sieci handlowych, wynajmujących: zarządców, właścicieli, firm świadczących usługi leasingu powierzchni handlowych.
Prowadzący:
Małgorzata Rupala - właścicielka, odpowiada za współpracę z Klientami oraz ofertę Adprime
Jan Giemza – zajmuje się rozwojem technologii i odpowiada za zespół kreatywny w AdPrime.
Karolina Listkiewicz – odpowiada za zespół trafikowy w AdPrime, który zajmuje się ustawianiem i optymalizacją kampanii reklamowych oraz współpracą z Wydawcami Adprime Sp. z o.o,
#AdPrime łączy nowoczesne technologie online z przekonującym opowiadaniem historii, wyróżniając się w marketingu mobilnym, kampaniach multimedialnych Rich Media, produkcjach wideo, zaangażowaniu w mediach społecznościowych, web designie oraz skutecznych strategiach marketingu online opartych na wynikach. Nasze mocne strony to także kampanie zasięgowe, kampanie video i promocje programów lojalnościowych. Potwierdza to zaufanie dotychczasowych klientów oraz ilość zrealizowanych kampanii i uruchomionych stron internetowych w ciągu ostatnich 10 lat.
Anna Niemira-Jurek
Operations Department Manager
E-mail: ajurek@prch.org.pl
Mobile: +48 791 740 841
Polska Rada Centrów Handlowych
ul. Nowogrodzka 50
00-695 Warszawa