Marcin Babiak dla PRCH:

Excel dla średniozaawansowanych

Czy już czas podnieść umiejętności posługiwania się Excelem na wyższy poziom?


Excel to narzędzie nieocenione w codziennej pracy, standard w pracy biurowej, pozwalające na efektywne zarządzanie danymi, tworzenie zaawansowanych analiz i usprawnienie procesów decyzyjnych. Jego znajomość jest często przepustką do lepszej pracy i awansu.

















Kurs dla średniozaawansowanych ma na celu dostarczenie uczestnikom lepszych metod pracy z arkuszami kalkulacyjnymi, opartych na praktycznych ćwiczeniach i scenariuszach z codziennego życia. Szczególną uwagę zwracamy na opracowywanie precyzyjnych i dobrze zaprojektowanych arkuszy kalkulacyjnych. Uczestnicy poznają również skróty klawiszowe przyspieszające pracę w programie. Dzięki szkoleniu będą sprawnie poruszać się po interfejsie, tworzyć przejrzyste zestawienia, wprowadzać i formatować dane, wykonywać obliczenia oraz proste analizy.


Program szkolenia obejmuje:


1.Swobodne poruszanie się po interfejsie Excela i poznanie jego zakamarków


2.Pisanie formuł obliczeniowych:

- Zastosowanie operatorów logicznych,

- Praca z różnymi rodzajami adresów komórek: względne, bezwzględne,

- Zaawansowane funkcje


3.Formatowanie i organizacja danych

- Zaawansowane formatowanie komórek,

- Narzędzia sortowania, filtrowania oraz sum częściowych,

- Podstawy pracy z raportem tabeli przestawnej,

- Wykorzystanie reguł poprawności danych,

- Poznanie całego obszaru formatowania warunkowego


4.Prezentacja danych


- Tworzenie wykresów,

- Drukowanie dokumentów,

- Narzędzie "Szukaj wyniku",

- Sumy częściowe i grupowanie danych,

- Tworzenie częściowo zablokowanych (hasłem) arkuszy.


Szkolenie prowadzone będzie przez doświadczonego instruktora, który krok po kroku wprowadzi uczestników w świat zaawansowanych funkcji Excela, odpowiadając na pytania i pomagając rozwiązywać bieżące problemy. Nasze szkolenie dostarczy praktycznych umiejętności, które są niezbędne do codziennej pracy z Excelem, pozwalając na znaczne zwiększenie efektywności i precyzji w zarządzaniu danymi.



ImageImage

SZKOLENIE STACJONARNE i ON-LINE

Marcin Babiak – ekspert przywództwa, zarządzania oraz transformacji kulturowej
i cyfrowej, trener-praktyk, mentor i konsultant. Były szef polskich oddziałów takich firm jak Apple, Dell, Groupon czy Komputronik.

Na co dzień tworzy i realizuje programy doradcze i szkoleniowe dla firm. Pracuje jako konsultant, trener i coach kadry managerskiej. Specjalizuje się w pracy z młodymi liderami, otwartymi na zmiany szefami firm oraz firmami w okresie transformacji. Laureat konkursu „Topowy Głos Polskiego Linkedin”. Według rankingu „Linfluencer – Lider LinkedIn” opublikowanego przez Gazetę Wyborczą siódmy najbardziej wpływowy lider opinii na polskim LinkedIn. Autor ponad pół tysiąca publikacji rocznie, które czyta blisko
5 milionów odbiorców rocznie. Ekspert mediów społecznościowych. Gospodarz podcastu „Rozmowy Inspirujące”, słuchanego
i oglądanego przed setki tysięcy osób
w większości liczących się mediów społecznościowych. Fundator i Członek Zarządu Fundacji Człowiek Może, która działa na rzecz aktywizacji, włączania
i przeciwdziałania wykluczeniu różnych grup społecznych. Prywatnie instruktor nurkowania
i instruktor pierwszej pomocy.

Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w formularzu powyżej przez Stowarzyszenie Polska Rada Centrów Handlowych z siedzibą w Warszawie ("PRCH") w celu rejestracji na szkolenie. Dane nie będą przekazywane innym podmiotom. Oświadczam, że zostałem poinformowany o możliwości cofnięcia zgody poprzez wysłanie wiadomości na adres mailowy: rodo@prch.org.pl. Szczegółowe informacje w tym zakresie: https://prch.org.pl/pl/rodo-1

Warunki udziału:

Koszt udziału dla przedstawicieli firm członkowskich PRCH: 670 zł netto/os.

Koszt udziału dla przedstawicieli pozostałych firm: 820 zł netto/os.


Maksymalna liczba uczestników stacjonarnie: 20 osób


Siedziba Polskiej Rady Centrów Handlowych, ul. Nowogrodzka 50, Warszawa

Możliwy udział zdalny

24 października 2024, godziny 9:30-12:30

KONTAKT:

Anna Niemira-Jurek

Operations Department Manager

E-mail: ajurek@prch.org.pl

Mobile: +48 791 740 841

Image