ESG w komunikacji i marketingu

centrum handlowego


brak miejsc

ImageImage


1. Co ESG zmienia w firmach i centrach handlowych?

- Wielka transformacja biznesu

- Hasła dekady (ESG, CSR, ZR, sustainability, net zero)

- Drogowskazy dla firm (SDGs, Porozumienia paryskie, Zielony Ład, UNGC)

- Obszary wpływu centrum handlowego


2. Jak komunikować działania strategiczne CH?

- Przykładowe cele i strategie firm w zakresie ESG (najlepsze praktyki z uwzględnieniem branży retail)

- Kontekst regulacyjny ESG istotny dla marketingu

- Raport a strategia. Obowiązki raportowanie

- Czy czeka nas nowe podejście do działań społecznych i CSR?

- Po czym poznać solidny raport i ambitne cele ESG (Scope 3, SBTi) i jak je komunikować?


3. Jak nie robić greenwashingu i pseudoedukacji?

- Znaczenie komunikacji w realizacji strategii ESG

- ESG a komunikacja z interesariuszami

- projekty społeczne i CSR- ESG a organizacja wydarzeń (GOZ, zasoby, recykling, ślad węgolowy)

- Rewolucja w zielonej komunikacji: co jest uznawane za greenwashing, bluewashing, pinkwashing i przykłady innych -washingów z rynku

- Regulacje, które zmienia wszystko Green Claims: kary, zasady

- Jak się komunikować: zakazane claimy i dobre praktyki


ĆWICZENIE i dyskusja

NOWY TERMIN


11 czerwca (wtorek) 2023, godziny 9:00 - 15:30


Miejsce:

Warszawa, ul. Nowogrodzka 50/54, sala konferencyjna


Cena udziału:

- dla przedstawicieli firm członkowskich PRCH: 650 zł netto/os

- dla pozostałych osób: 890 zł netto/os.

(cena zawiera lunch)


Uczestnicy:

Zapraszamy: marketing managerów, communication managerów/directorów, rzeczników prasowych, osob yodpowiedzialne za SoME, wszystkich zainteresowanych rozwojem


Prowadząca:


Anna Kula – wspiera firmy w transformacji ESG, kierowała działami komunikacji firm oraz pełniła rolę rzeczniczki organizacji (CH Wroclavia, Unibail Rodamco-Westfield, Euro Bank SA, Santander CB). Odpowiadała za komunikację korporacyjną i CSR (m.in. program edukacji finansowej oraz konsumentów opisany w raporcie FOB "Odpowiedzialny biznes w Polsce" oraz projekty społeczne CH nagrodzone Brązowym Spinaczem 2021). Absolwentka studiów "CSR. Cele zrównoważonego rozwoju w strategii firmy" w Akademii Leona Koźmińskiego. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wykładowczyni akademicka.


Informacje dodatkowe:

Podczas szkolenia zapewniamy dostęp do przerwy kawowej oraz lunch.

Uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

W szkoleniu weźmie udział maksymalnie 21 osób.


Anna Niemira-Jurek

Operations Department Manager

E-mail: ajurek@prch.org.pl

Mobile: +48 791 740 841


Polska Rada Centrów Handlowych

ul. Nowogrodzka 50

00-695 Warszawa