ESG w komunikacji i marketingu
centrum handlowego
brak miejsc
1. Co ESG zmienia w firmach i centrach handlowych?
- Wielka transformacja biznesu
- Hasła dekady (ESG, CSR, ZR, sustainability, net zero)
- Drogowskazy dla firm (SDGs, Porozumienia paryskie, Zielony Ład, UNGC)
- Obszary wpływu centrum handlowego
2. Jak komunikować działania strategiczne CH?
- Przykładowe cele i strategie firm w zakresie ESG (najlepsze praktyki z uwzględnieniem branży retail)
- Kontekst regulacyjny ESG istotny dla marketingu
- Raport a strategia. Obowiązki raportowanie
- Czy czeka nas nowe podejście do działań społecznych i CSR?
- Po czym poznać solidny raport i ambitne cele ESG (Scope 3, SBTi) i jak je komunikować?
3. Jak nie robić greenwashingu i pseudoedukacji?
- Znaczenie komunikacji w realizacji strategii ESG
- ESG a komunikacja z interesariuszami
- projekty społeczne i CSR- ESG a organizacja wydarzeń (GOZ, zasoby, recykling, ślad węgolowy)
- Rewolucja w zielonej komunikacji: co jest uznawane za greenwashing, bluewashing, pinkwashing i przykłady innych -washingów z rynku
- Regulacje, które zmienia wszystko Green Claims: kary, zasady
- Jak się komunikować: zakazane claimy i dobre praktyki
ĆWICZENIE i dyskusja
NOWY TERMIN
11 czerwca (wtorek) 2023, godziny 9:00 - 15:30
Miejsce:
Warszawa, ul. Nowogrodzka 50/54, sala konferencyjna
Cena udziału:
- dla przedstawicieli firm członkowskich PRCH: 650 zł netto/os
- dla pozostałych osób: 890 zł netto/os.
(cena zawiera lunch)
Uczestnicy:
Zapraszamy: marketing managerów, communication managerów/directorów, rzeczników prasowych, osob yodpowiedzialne za SoME, wszystkich zainteresowanych rozwojem
Prowadząca:
Anna Kula – wspiera firmy w transformacji ESG, kierowała działami komunikacji firm oraz pełniła rolę rzeczniczki organizacji (CH Wroclavia, Unibail Rodamco-Westfield, Euro Bank SA, Santander CB). Odpowiadała za komunikację korporacyjną i CSR (m.in. program edukacji finansowej oraz konsumentów opisany w raporcie FOB "Odpowiedzialny biznes w Polsce" oraz projekty społeczne CH nagrodzone Brązowym Spinaczem 2021). Absolwentka studiów "CSR. Cele zrównoważonego rozwoju w strategii firmy" w Akademii Leona Koźmińskiego. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wykładowczyni akademicka.
Informacje dodatkowe:
Podczas szkolenia zapewniamy dostęp do przerwy kawowej oraz lunch.
Uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
W szkoleniu weźmie udział maksymalnie 21 osób.
Anna Niemira-Jurek
Operations Department Manager
E-mail: ajurek@prch.org.pl
Mobile: +48 791 740 841
Polska Rada Centrów Handlowych
ul. Nowogrodzka 50
00-695 Warszawa